måndag 25 februari 2013

Sjuk liten kille och helg

Först var jag dålig och sen blev lille Z febrig och förkyld. Nu har han hostat i snart 5 dagar, börjar bli lite smått orolig. Har ringt BVC, får se vad de säger. Stackars liten :(
Han sover ju inget bra heller, hostar och gnäller och gnäller mer när mamman bara vyschar för hon vet inte hon ska ta sig till längre. Han sov iaf mellan 02-06 utan avbrott. Men vi är lite schlitna här hemma.

Jag skulle jobbat natt i förra veckan, men var ju hemma, så hoppade in fredag kväll och lördag dag, sååå mysigt! Alla roliga kollegor var där och det var lugnt på avdelningen, så vi hade det riktigt härligt. Har tänkt att åka på en jobbkryssning om nån månad! Woho!
Igår var jag och Z på en långprommis, jag kompenserade med två små semlor på kvällen hehe.

Veckans planer:
1. Hämta nya vagnen.
2. Jobba 6 dagar av 7 :S
3. Besöka förskolan som Z blivit erbjuden plats på.
4. Canada-papper.

Pepp pepp, kommer bli en bra vecka tror jag! Bara sonen blir frisk snart.

1 kommentar: