lördag 16 februari 2013

Helgplaner

Blev ingen date för oss, för trött och oföretagsamma helt enkelt. Däremot hade vi tänkt oss en vuxenkväll, se på en film och mysa i soffan. Åh så mysigt det ska bli med lite kvalitetstid tänkte jag och somnade gott kl 21 med sonen i sängen... Så kan det gå! Utvilad idag iaf!
Vi ska börja packa ihop här hemma snart och åka på kusinens 3-årskalas. Sen hoppas jag kunna vila lite middag för jag ska jobba NATT inatt. Nervöst faktiskt. Tänk om det är SKITmycket att göra och larm och hjärtstopp och skit, vi är ju bara 3 stycken på natten... Men det ska säkert ordna sig.
Nästa vecka blir det lite fler nattpass, sen är det meningen att jag ska börja jobba natt i slutet av april... Jag hoppas att jag klarar av det och mår bra av det så att säga...
Annars har jag lite "ångerrätt", har pratat om det med chefen iaf!

Imorgon blir det mera kalas, min lilla kusin har fyllt 5. Sen ledig måndag och tid för återhämtning...

Veckan har gått så himla fort igen! Men sånt är väl livet antar jag? Känns som att livet drar oss i en viss riktning nu, och det känns både spännande och läskigt.

Funderar inte så mycket, känner inte efter så mycket, utan jag känner nog mest förhoppning om att saker och ting kan bli riktigt bra till slut, mycket som vi har att ordna med just nu bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar