måndag 4 februari 2013

Monday monday

Nu är det måndag och jag är LEDIG efter att ha jobbat hela helgen. Gött.
Är så himla skönt, fick sovmorgon (tack pappan) och nu sover de båda lite fm-vila och jag får sitta här vid datorn och dricka kaffe i fred!
Sen jobbar jag i veckan och faktiskt på Z's födelsedag! :( Men det är för att jag ska kunna vara ledig lite längre över helgen och hans kalas, ska bli spännande! Men är mycket snurr i huvudet och mkt som ska fixas...
Det löser sig nog! Brukar göra det tillslut. Men blir ju helt klart lite stressigare men en liten busunge som springer runt och pockar på uppmärksamhet.

Jag funderar på att skaffa en ny vagn. Vagnen som vi köpte av min moster börjar bli rätt sliten nu. Skulle vara skönt med en smidig vagn som man är lättare att fälla ihop och lägga i bilen t ex. Nättare och lättare. Typ en sån här:
http://mountainbuggy.com/en/buggies/single/urban-jungle
eller nåt sånt!

Ska leta lite på blocket idag tror jag!
Ha en skön måndag, här kommer en skön låt!
http://www.youtube.com/watch?v=jhVaSRfLtYg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar