tisdag 5 mars 2013

Jobbhelg och bebismys

Jobbade i helgen. Fredag och lördag var sköna, lugna dagar. Myste med kollegorna och lyckades t om hitta tid till att fixa scones till alla på lördagsmorgonen! Var en uppskattad touch och det tycker jag vi var värda när vi sliter på helgerna, sena kvällar och tidiga mornar.

Igår var jag och Z till Enskedeparken med en gammal jobbkamrat till mig och hennes son L. Vi var ute i 2 timmar, gungade, lekte och åt lunch i parken. Solen började värma vid 11-tiden och vi fikade kaffe och bullar som jag bakat! Sån härlig förmiddag! Ofta blir jag bara hemma på fm, så väldigt skönt att komma ut så tidigt!
Sen somnade Z i vagnen och sov hela vägen hem. På eftermiddagen blev det en till kompisträff hos Tekla och H. Vi åt köttbullar och potatismos där vilket Z ÄLSKADE. Han åt lätt fyra köttbullar!
Kom hem vid halv åtta, dusch, välling och vi båda däckade i sängen vid halv nio! En riktig heldag med mys, lek och goda samtal och häng!

Idag laddar vi för en till kompisträff och sen ska vi till mormor och morfar på middag!

I veckan väntar två kvällspass sen har jag faktiskt långledigt, då blir det en tripp till Lysekil samt stugan! Ska bli sååå skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar