lördag 18 januari 2014

Mys och kärlek!

Z's absoluta favorit-fras och det gulligaste jag hört i HELA MITT LIV är just nu, "mysit", varje gång han vill ha gos och kel. Han kommer alltså fram, (rullar runt på eller springer in i, beorende på vad mamman gör och råkar befinna sig) kramas och säger "Myyssiiitt" och läspar litegrann! Jag DÖR av gullighet, kärlek och svarade en dag, "Ja, älskling, jättemysigt!". Varpå han nuförtiden säger "Mysit, jättemysit!". Kära unge, vad vore jag utan dig?!

Eller fast det absolut hjärtesmältande var nog när jag hade jobbat rätt mycket ett par dagar, vi hade inte setts på typ 1½ dygn och han blev SÅ glad när jag kom hem. Han sprang fram till mig och ropade "Pussa mamma, älka mamma!". Då började jag på riktigt nästan gråta av mammalycka.

Jag har gjort mycket i livet som jag tycker var bra och som jag är stolt över. Men att ha lille Z i våra liv är det finaste jag nånsin kommer uppleva. Ja kanske att ge honom syskon då ;)


 En bild från i somras. Coola kepan från NYC som vi lyckades tappa bort... 




Bästa lilla tomtenissen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar